Nástroj Synappx Meeting od spoločnosti Sharp bol navrhnutý tak, aby riešil problémy súvisiace s komplexnými technológiami pre zasadacie miestnosti, takže sa môžete sústrediť výhradne na spoluprácu a zdieľanie nápadov. Rob Davis, obchodný manažér Sharp Europe, hovorí o výhodách našej novej služby v oblasti produktivity a bezpečnosti.
Výskum preukázal, že príprava a začatie produktívnej fázy priemernej schôdze môže často trvať až 10 minút. S postupujúcou digitálnou transformáciou moderného podnikového prostredia je pre zamestnancov stále náročnejšie včas organizovať a realizovať produktívne schôdze.
Tieto časové straty sú často spôsobené činnosťami, ako je pripojenie notebookov k veľkému displeju na účely prezentácie, pripojenie ku konferenčnému systému a jeho údržba alebo prosté vyhľadanie zodpovedajúceho obsahu, ktorý je predmetom prezentácie.
V spoločnosti Sharp sa nesnažíme iba zvyšovať objem obchodu, ale venujeme sa aj vytváraniu inovatívnych technológií, ktoré prispievajú ku kultúre podnikania, výhodám a spokojnosti zamestnancov.
Preto veríme, že tieto problémy je možné vyriešiť pomocou úplne novej služby od spoločnosti Sharp s názvom Synappx Meeting.
Čo sa skrýva pod názvom Synappx Meeting?
Pri používaní služby Synappx Meeting od spoločnosti Sharp sa nemusíte starať o technológie potrebné na začatie a spustenie schôdze, takže sa môžete sústrediť na danú schôdzu a spoluprácu so svojimi kolegami.
Synappx Meeting je súčasťou novej služby Synappx od spoločnosti Sharp, ktorá nám umožňuje kombinovať platformy a aplikácie, ktoré zákazníci spoločne so zariadeniami Sharp už využívajú. Synappx využíva cloudové a mobilné technológie, ktoré pomáhajú zaisťovať bezproblémové a včasné schôdze a umožňujú používateľom využívať jednotný a jednoduchý spôsob práce naprieč naším portfóliom produktov.
Vďaka minimalizácii technologických problémov pri začatí schôdze pomáha Synappx Meeting zamestnancom dosahovať vyššiu produktivitu. Schôdze je možné začať jediným kliknutím na tlačidlo, ktorým sa vzájomne pripoja bezdrôtové zariadenia, ad hoc schôdze v pracovnom priestore je možné potom začať priamo pomocou funkcie Synappx Meeting, ktorá automaticky sleduje a rezervuje potrebnú zasadaciu miestnosť.
I keď je včasný začiatok schôdzí kľúčovým prvkom služby Synappx Meeting, nie je to jej jediná výhoda.
Po príchode do zasadacej miestnosti môžete napríklad automaticky zdieľať obraz svojho notebooku a automaticky sa pripojiť k webovým konferenčným službám, ako je Zoom, Microsoft Teams alebo Google Meet, takže tí, ktorí sa pripájajú na diaľku, nemusia čakať, kým budú vpustení do schôdze.
Každý účastník schôdze, bez ohľadu na to, či ide o dopredu naplánovanú alebo neplánovanú schôdzu, potrebuje prístup k materiálom pre danú schôdzu, čo je so Synappx Meeting veľmi ľahké. Môžete si nastaviť zástupcu pre obľúbené webové stránky a priečinky a rýchlo pristupovať k dokumentom priloženým v pozvánke na schôdzu, prípadne uloženým v cloudovom úložisku.
Keď už schôdza prebieha, môže Synappx Meeting účastníkom pripomenúť, kedy sa schôdza blíži k svojmu plánovanému koncu, takže môžete vytvárať akčné body a ďalšie kroky bez toho, aby ste sa museli ponáhľať. Ak potrebujete schôdzu z akéhokoľvek dôvodu predĺžiť, pomocník Synappx Meeting Assistant môže automaticky aktualizovať kalendár miestnosti tak, aby odrážal takto predĺžený plán.
Keď sa už schôdza blíži ku koncu, môžete ju ukončiť jediným kliknutím a Synappx Meeting automaticky odpojí používané zariadenia, technológia potom uvoľní miestnosť k dispozícii ďalšiemu používateľovi.
Ako posledný úkon služba aktualizuje kalendár zasadacej miestnosti, prípadne uvoľní zasadaciu miestnosť, ak by schôdza z akéhokoľvek dôvodu skončila skôr. Práve tieto drobné funkcie umožňujú účastníkom zabudnúť na technické detaily organizácie zasadacej miestnosti a ľahko sa sústrediť na spoluprácu.
Synappx Meeting a zabezpečenie
Synappx Meeting poskytuje nielen dokonalý používateľský komfort, ale zároveň sme ho navrhli tak, aby aj IT manažéri a tí, ktorí majú na starosti zaistenie produktivity zamestnancov, mali k dispozícii čo najucelenejšie a najpohodlnejšie nástroje.
Na tento účel umožňuje portál Synappx Admin Portal sledovať a spravovať licencie, pracovné priestory a komponenty služieb z jednej centrálnej administratívnej konzoly. Analytické údaje sú prezentované vo vizuálnom formáte, takže správcovia IT majú prehľad o organizačných trendoch, čo zaisťuje efektívne využívanie konferenčných priestorov.
Rovnako ako v prípade všetkých pripojených technológií Sharp je bezpečnosť v samotnom popredí nášho návrhu. V prípade Synappx Meeting sú aplikácie chránené viacúrovňovým zabezpečením, takže či už používate Microsoft 365 alebo Google G-Suite, zistíte, že sú v oblasti zabezpečenia uplatňované tie najlepšie postupy.
Všetko, čo v spoločnosti Sharp robíme, je navrhnuté tak, aby prinášalo nové riešenia, ktoré vytvoria nový spôsob života, myslenia a bytia, a aj keď Synappx Meeting nemusí nutne zmeniť spôsob nášho života, rozhodne nám umožní definovať a viesť schôdze efektívnejšie.
Ak sa chcete dozvedieť viac o službe Synappx Meeting, zariadení Windows collaboration display alebo o tom, ako môže Sharp Europe pomôcť vašej firme v digitálnej transformácii, kontaktujte nás.