Tento produkt nie je dlhšie dostupný
Nižšie nájdete dokumenty a špecifikáciu týkajúcu sa tohto produktu
ScanPath
Napríklad pri spracovaní faktúr môžete zrýchliť proces schvaľovania pomocou vytvorenia pracovného postupu, ktorý automaticky porovná faktúru s podrobnosťami príslušnej objednávky, odošle ju na schválenie a podpísanie a potom ju archivuje na správnom mieste. Keď pre skenovanie dokumentov vytvoríte pracovný postup, môžete ich publikovať na displeji predného panela MFZ. Každý, kto pracuje s digitálnymi dokumentmi, môže jednoducho premiestniť súbory do príslušného procesu pomocou zrozumiteľných ikon, vďaka ktorým je všetko intuitívne. Ušetríte čas a znížite množstvo chýb.
Efektívnejšie procesy Nemusíte mať žiadne skúsenosti s programovaním, na všetko existuje grafické rozhranie a ľubovoľný počet pracovných postupov môžete rýchlo a jednoducho automatizovať. Každý pracovný postup môže vylepšiť kvalitu jednotlivých dokumentov pomocou odstránenia škvŕn, odstránenia skosenia, odstránenia okrajov, zmeny veľkosti, indexovania a omnoho viac. Každé oddelenie firmy bude mať prospech z rýchlejších, zefektívnených procesov s dokumentmi a menšieho množstva chýb.
Úplná flexibilita Keď dokumenty prejdú pracovným postupom, dajú sa automaticky distribuovať na iné miesta, ako sú sieťové priečinky na e-mailové správy, Microsoft Exchange, FTP a kancelária Cloud Portal Office od spoločnosti Sharp. Súbory sa dajú previesť do najpopulárnejších formátov pomocou výkonného nástroja na OCR, ktorý rozpozná text a prevedie ho do upraviteľného formátu. Pri integrácii s kanceláriou Cloud Portal Office – nášho oceňovaného systému na správu dokumentov a spoluprácu – poskytuje malým a stredne veľkým firmám štruktúrovaný repozitár na dokumenty s aktualizáciou do jednej minúty na bezpečnom a súkromnom cloude. Okrem automatického archivovania dokumentov (spolu s kľúčovými slovami pre efektívne vyhľadávanie) môžete tiež ku skenovaným dokumentom pridať popisné metadáta a odoslať ich priamo do ostatných on-line služieb, ako sú Microsoft SharePoint, Google Drive, Dropbox, Box, Picasa, Microsoft OneDrive, Evernote a iné.
Maximálne pohodlie Všetko je navrhnuté pre vaše pohodlie a urýchlenie prevádzky. Napríklad funkcia Workflow Designer uľahčuje pridanie úloh do vášho pracovného postupu, ako je napríklad špecifikácia miest určenia dokumentu. Môžete tiež použiť obálky s čiarovými kódmi. Ak extrahujete komplexné dátové súbory, ako sú položky riadkov faktúr, oceníte modul pre pokročilú extrakciu dát. Tak automaticky a inteligentne extrahujete dáta z naskenovaných a elektronických dokumentov, vďaka čomu ich môžete jednoducho použiť vo svojom pracovnom postupe. Dokonca sa zrýchli aj proces archivácie dokumentov do on-line repozitára. Naša pohodlná funkcia jednotného prihlásenia vás automaticky prihlási, čím zjednoduší proces a nepotrebujete si pamätať viacero hesiel. Či už samostatne alebo integrovaný s ostatným softvérom a on-line službami, softvér pre optimalizovaný pracovný postup od spoločnosti Sharp urýchli a spresní vaše rutinné pracovné postupy v kancelárii.
Kľúčové vlastnosti
- Výkonný nástroj na automatizované spracovanie dokumentov
- Eliminuje únavné a opakujúce sa úlohy, ktoré musíte robiť manuálne
- Výrazne zrýchľuje čas spracovania
- Znižuje množstvo chýb pri spracovávaní dokumentov
- Môžete ho integrovať s kanceláriou Cloud Portal Office
- Voliteľný modul pokročilej extrakcie dát