Synappx™ Meeting
Synappx™ Meeting vám pomôže otvoriť schôdzu včas a sústrediť sa na spoluprácu a zdieľanie nápadov. Rýchlo pripojte svoje osobné zariadenie k veľkej obrazovke, spustite webový konferenčný systém a majte pripravený obsah – to všetko jediným kliknutím.
- Väčšina zamestnancov sa mesačne zúčastňuje 62 schôdzí*
- Zamestnanci sú vyzývaní, aby organizovali a vykonávali produktívne schôdze.
- Výskum ukázal, že pri priemernej schôdzi trvá 12 minút**, kým je pripravená a začne, a to pre činnosti, ako je pripojenie k veľkej obrazovke, spustenie konferenčného systému alebo vyhľadanie potrebného obsahu.
Ak sa chcete o systéme Synappx Meeting dozvedieť viac, stiahnite si náš katalógový list z nižšie uvedenej sekcie na stiahnutie.
** Na základe spoločného prieskumu spoločností Sharp a Spiceworks medzi stredne veľkými organizáciami z roku 2017
Synappx™ Meeting
Začínajte schôdze včas.
Zamerajte sa na schôdzu, nie na technológiu
Zamerajte sa na schôdzu, nie na technológiu
Či už ide o plánovanú, alebo ad-hoc schôdzu, môžete ju spustiť jediným kliknutím a pripojiť všetky súčasti, ktoré pre schôdzu potrebujete. Vy aj vaši kolegovia sa môžete sústrediť na schôdze a nemusíte sa starať o to, ako ich otvoriť.
- Automatické otvorenie schôdze na čas jedným kliknutím.
- Automatické zrkadlenie vášho PC.
- Automatické pripojenie webovej konferencie, napríklad schôdze Zoom alebo Microsoft® Teams.
Váš dôveryhodný asistent počas schôdze
Synappx Meeting sa stane vaším asistentom pre organizáciu schôdzí a pomôže vám byť efektívnejší a produktívnejší.
- Sledujte a riaďte čas schôdzí.
- Pristupujte k prílohám pozvánok na schôdze a ďalším súborom, ktoré pre diskusie potrebujete.
Ukončite svoju schôdzu včas
Po skončení schôdze Synappx Meeting pomáha odpojiť použité technológie a umožňuje tak včasné otvorenie ďalšej schôdze.
- Odpojte zrkadlenie.
- Odpojte webovú konferenciu.
- Aktualizujte kalendár miestností, aby ste uvoľnili miestnosť pre ostatných členov tímu.
Centralizovaná správa
Portál pre správu Synappx Admin Portal umožňuje sledovať a spravovať aplikácie Synappx z jedného miesta. Správcovia tu získavajú centralizovanú kontrolu nad všetkými potrebnými súčasťami aplikácií Synappx Applications. K dispozícii sú vizualizované dáta, ktoré správcom umožňujú nahliadnuť do organizačných trendov.
Bezpečnosť je našou prioritou číslo jedna
Bezpečnosť je vždy v popredí záujmu inovatívnych technológií spoločnosti Sharp. Vďaka technológiám Microsoft® Azure, Microsoft® 365, Google Workspace™ a osvedčeným bezpečnostným zásadám spoločnosti Sharp sú aplikácie a služby Synappx chránené viacúrovňovým zabezpečením. Ak sa chcete dozvedieť viac o zabezpečení Synappx, stiahnite si našu bielu knihu o zabezpečení.
Sprievodca obsahom
Prezrite si aplikáciu Synappx™ Meeting a zistite, ako vám môže pomôcť otvoriť schôdze včas vďaka zjednodušeniu technických aspektov.
Otvárajte schôdze včas
Synappx™ Meeting pomáha odstrániť technologické problémy, aby ste sa mohli sústrediť na rokovanie a maximalizovať spoluprácu a produktivitu. Rýchlo pripojte svoje osobné zariadenie k veľkej obrazovke, spustite webový konferenčný systém a majte pripravený obsah – to všetko jediným kliknutím.
Stiahnite si Synappx™ Meeting
Podpora Synappx™
Ďalšiu pomoc a rady týkajúce sa ktoréhokoľvek z našich produktov Synappx vrátane používateľských a administrátorských príručiek, príručiek systémových požiadaviek a často kladených otázok nájdete v našej oblasti podpory.