Zmeňte spôsob, akým pracujete
Tlačiarne a multifunkčné zariadenia potrebuje každé pracovisko, či už ide o malú pracovnú skupinu, rušné oddelenie, alebo sofistikované tlačové oddelenie.
Hoci vaša spoločnosť môže využívať cloud alebo pracovať s digitálnymi formátmi, niekedy je tlačená kópia dôležitých dokumentov nutná. Vedeli ste však, že tlačové zariadenia môžu byť ešte prínosnejšie, ak sa používajú spoločne so softvérom na správu dokumentov a tlače?
Tieto pokročilé softvérové riešenia môžu zlepšiť každú fázu správy dokumentov vrátane kontroly dokumentov, riadenia workflow, bezpečného ukladania, skenovania a ďalších, pretože prinášajú lepšie pracovné postupy, vyššiu efektivitu a nižšie náklady.
Správa celej flotily tlačiarní
Či už má vaša spoločnosť jednu tlačiareň, alebo ich vlastní stovky, správa zariadení zaistí, že budú vášmu podnikaniu vždy nápomocné a nikdy nebudú prekážkou. Centrálna konzola na správu vám ukáže, v akom je tlačiareň stave, kto ju používa a kedy. Už nikdy nebudete musieť odhadovať, ako dobre daná tlačiareň pracuje.
Nastavením pravidiel tlače, obmedzením prístupu používateľov, obmedzením počtu vytlačených strán a vyžadovaním autorizácie používateľov pre ukladanie dokumentov môžete taktiež obmedziť prípadné zneužitie. Správa tlače umožňuje tímom lepší prehľad, čo znamená lepšie zabezpečenie, lepšiu použiteľnosť a vyššiu efektivitu pre všetkých.
Zníženie množstva odpadu
Vďaka štruktúrovanej správe tlače môžete znížiť náklady na zbytočnú a neoprávnenú tlač. To môže vášmu tímu nielen pomôcť splniť ciele politiky ochrany životného prostredia, ale taktiež vytvoriť lepší workflow dokumentov prostredníctvom skenovania dokumentov a ich digitálnej distribúcie.
Vďaka automatizácii a pravidlám sa váš dokument dostane presne tam, kde má byť, obyčajným stlačením niekoľkých tlačidiel. Napríklad finančné tímy môžu skenovať faktúry a automaticky ich ukladať do správneho priečinka.
Ušetrite čas a peniaze
Niekedy sa dokumenty stratia alebo sa uložia na zlé miesto, ale so softvérom na digitalizáciu a správu dokumentov budú vždy tam, kde majú byť. Digitalizácia dokumentov zefektívňuje pracovné postupy: hneď ako je dokument naskenovaný, môže sa smerovať tímom, ktoré ho najviac potrebujú. Výsledok? Úspora času venovaného pomenovávaniu, triedeniu, odosielaniu a nahrávaniu súborov.
A pretože softvér indexuje meta tagy aj obsah dokumentu, môžete rýchlo a ľahko nájsť presne to, čo hľadáte. Proces digitalizácie dokumentov môže dokonca naskenované dokumenty odosielať vo formáte PDF chránenom heslom priamo z vášho zariadenia.
Zlepšenie bezpečnosti a dodržiavania predpisov
Chráňte prostredie tlače, skenovania a kopírovania pomocou softvéru na digitalizáciu dokumentov a správu zariadení, ktorý vytvára kompletný preverovací záznam o všetkých činnostiach. Vytvorením robustného workflow dokumentov zaistíte väčší pokoj nielen svojmu tímu, ale aj klientom a všetkým zúčastneným stranám.
Zistite viac o softvéri pre správu dokumentov a tlače
Vyberte si z nižšie uvedených možností